Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

My way.

Μερικές φορές είναι κάποια τραγούδια που κολλάνε σαν τσίχλες στο μυαλό. Τα τραγουδάς συνέχεια, σε κάνουν να νιώθεις καλά, ξέρεις ότι είναι σαχλαμάρα αλλά συνεχίζεις. Δεν πρέπει δα να υπάρχει λόγος και αιτία για κάθετι που μας κάνει να νοιώθουμε ωραία.

Θυμάμαι το παρακάτω τραγούδι που συνοδεύει την photo στο video να το σιγοτραγουδώ από μέσα μου. Πολλές φορές.
Στη μηχανή με κρύο και την βαλίτσα (τη γνωστή βαλίτσα) στη σχάρα να ανεβαίνω την Κατεχάκη. Πριν αρχίσει κάποιος αγώνας για να μου φύγει αυτό το ψιλοτρέμουλο στο σώμα και στα χέρια που φυσιολογικά ένοιωθα. Τρέχοντας σε κάποιο πάρκο λίγο πριν μου κοπεί η αναπνοή και τα παρατήσω. Μου έφτιαχνε την διάθεση, μου χαμογελούσε και μου έδινε κουράγιο και επιμονή. Ακόμα και τώρα.

Για κάποιο περίεργο λόγο έχω δέσει τους στίχους του και τον ρυθμό του με τις φορές που ένοιωθα ζορισμένος και ήθελα κάτι να μου φτιάξει το κέφι.

Κράτησα τους στίχους που εγώ ήθελα, τους έδεσα με τις στιγμές που εγώ ήθελα, έκανα το remix που εγώ ήθελα.

Με τον δικό μου τρόπο και για τους δικούς μου λόγους.

Pump up the volume.




I got my mind set on you
I got my mind set on you
I got my mind set on you
I got my mind set on you

Its gonna take time
A whole lot of precious time
Its gonna take patience and time, ummm
To do it, to do it, to do it, to do it, to do it,
To do it right child.


2 σχόλια:

  1. Το μαγικο με την τεχνη της μουσικης γενικα και της ποιησης ειδικοτερα ειναι οτι μπορεις να την προσωποποιησεις. Μπορεις ανα πασα στιγμη να την φερεις στα μετρα σου, να νιωθεις οτι ο συγκεκριμενος στιχος η το ταδε κοματι ταιριαζουν απολυτα με την ψυχικη σου διαθεση, με οτι σε βασανιζει αυτην την περιοδο,με τους στοχους και τις προσδοκιες σου.
    Τι εχω στο μυαλο μου;Toν επομενο αγωνα...
    Ι got my mind set on you
    Πως θα προετοιμαστω;
    Its gonna take time
    Oι ερωτησεις και οι απαντησεις επαναλαμβανονται στο μυαλο μου με το ρυθμο του κοματιου. Μια συνεχης ομφαλοσκοπηση μετα μουσικης.
    Κατι σαν προπονηση δηλαδη...
    Τι εχω να κανω σημερα; Eνα,δυο,τρια, σημαδευω ριχνω.
    To do it,to do it right!
    ΔΕΚΑΡΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπαίνω οσο συχνά μπορώ στο blog να διαβάσω όλο και κατι καινουργιο να βοηθήσω το μυαλό και την ψυχή μου να βγει από τον κυκεώνα που είμαι και καθε φορά αισθανομαι ακριβως οπως οταν ακουω ενα τραγουδι που γουσταρω και το ακουω συνεχεια και συνεχεια και συνηθως φαινομαι απεξω σαν να εχω ενα δικο μου κοσμο και περναω καλα.το μονο σιγουρο ειναι οτι με βοηθαει το ιδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή