Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

Διαγωνισμός.


Νοιώθεις καλύτερα παίζοντας με τις λέξεις. Σου φεύγει ένα βάρος...

"Πανελλήνιος Διαγωνισμός Τοξοβολίας Κ.Χ.18μ - Α/Γ/ΝΑ/ΝΓ/Ε/Ν "
"Διαγωνισμός Κυπέλλου Τοξοβολίας 70μ Α.Χ.70μ - ΝΑ/ΝΓ/Ε/Ν "
"Διαγωνισμός Κέντρου Τοξοβολίας Κ.Χ.18μ - Α/Γ/ΝΑ/ΝΓ/Ε/Ν"
"Πανευρωπαικός Διαγωνισμός Τοξοβολίας Κ.Χ.18μ - Α/Γ/ΝΑ/ΝΓ"
"Παγκόσμιος Διαγωνισμός Τοξοβολίας FITA"
"Ολυμπιακός Διαγωνισμός Τοξοβολίας 2016"

Η "καλύτερη" απάντηση στον Αγώνα-Διαγωνισμό-Πρωτάθλημα-Πρόκληση-Κύπελλο-Συναγωνισμό-Ανταγωνισμό- Πλάκα-Στοίχημα
(ή οποιαδήποτε άλλη λέξη σου αρέσει) στην παρακάτω ερώτηση
κερδίζει extra-super-duper-PRIVE προπόνηση.
Αρκεί να προσπαθήσεις...




4 σχόλια:

  1. -Αγώνας?
    -Μου προκαλεί αγωνία...
    -Διαγωνισμός?
    -Μου θυμίζει καλλιστεία...(και αυτά τα έχουμε ήδη κερδίσει)
    -Συναγωνισμός?
    -Με ποιές???
    -Πλάκα?
    -Ούτε για πλάκα...
    -Στοίχημα?
    -Είμαι του τζόκερ...
    -Ανταγωνισμός στο Κύπελλο?
    -Θα είμαι εκεί και θέλω και μια κούπα... να τη γεμίσουμε σαμπάνια στο φαγοπότι

    Θα είμαι εκεί και σε κάθε προπόνηση που μπορώ, θα προσπαθώ για το καλύτερο, θα κυνηγάω τους μικρούς προσωπικούς μου στόχους και θα ονειρεύομαι για τους μεγαλύτερους...

    Stoxos for ever...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι στο πάρτυ της νίκης του, χαλαρώνοντας και απολαμβάνοντας τους κόπους και τα αποτελέσματα της προσπάθειάς του.

    ARCHERS RULE !!!

    MADMAN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΣΥΝΕΙΡΜΟΙ...
    ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΦΡΙΚΗ.
    ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ:ΠΟΜΠΩΔΕΙΣ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΚΕΝΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
    ΚΥΠΕΛΟ:ΚΟΥΠΑ,ΟΙΝΟΣ,(ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΝ ΑΦΡΩΔΗΣ),ΕΠΙΝΙΚΙΑ ΑΣΜΑΤΑ.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ,ΚΡΑΤΑΩ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑΓΩΝΙΩΣ
    ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΓΕΜΑΤΟ ΣΑΜΠΑΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΙΠΟΡΟΥΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΧΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι σκέψεις μου είναι οι εξής…

    Ο τοξότης είναι το μόνο που κάνει το τόξο, το βέλος, τον στόχο, τον διαγωνισμό να έχουν νόημα. Συνεπώς όλες αυτές οι λέξεις σημαίνουν εμάς, τον εαυτό μας. Για μένα η πρώτη απάντηση είναι: the archer IS the bow, the arrow, the target. Ο τοξότης είναι η δύναμη του τόξου, η ταχύτητα του βέλους, η απόφαση του στόχου, ο αγώνας του Διαγωνισμού.

    Κατά συνέπεια όλα τα παραπάνω, κατά κάποιον τρόπο, σηματοδοτούν και το πόσο θέλουμε ή είμαστε έτοιμοι να τα οικειοποιηθούμε ή να δεχθούμε ότι τελικά μιλάμε για τον εαυτό μας με διαφορετικές μορφές. Οπότε η δεύτερη αμέσως επόμενη απάντηση στο “Where is the archer” είναι “The archer is in the practice”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή