Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Τι είπες τώρα ?

Τα διάβασα όλα.

Πριν όμως σπαταλήσω όλο τον χρόνο και την ενέργεια που χρειάζεται να καταλάβω για
  1. Κριτήρια και προϋποθέσεις επιλογής και συγκρότησης προεθνικών ομάδων και συγκρότηση εθνικών ομάδων
  2. Πρόγραμμα αγώνων τοξοβολίας 2010 με το συνοδευτικό ημερολόγιο
  3. Βαθμολογούμενοι Αγώνες, Τρόπος Βαθμολόγησης
  4. Διοργάνωση Ανοιχτού Πρωταθλήματος
  5. Διοργάνωση Κυπέλλου Ελλάδος
  6. Σύνθεση Ομαδικών
  7. Μη συμμετοχή αθλητών οι οποίοι είχαν δηλωθεί σε αγώνα
  8. Αθλητική Περιβολή
  9. Αναγνώριση Πανελλήνιων Επιδόσεων – Επιβράβευση Κατάρριψης Πανελλήνιας Επίδοσης
  10. Κατηγοριοποίηση Αθλητών
  11. Ηλικιακή Κατηγοριοποίηση Αθλητών
  12. Κατηγοριοποίηση Σωματίων,Αθλητική Δραστηριότητα Σωματείων
  13. Γεωγραφικά Διαμερίσματα
  14. Ετήσια Συνδρομή Σωματείων – Ταυτότητες Αθλητών, Παράβολο Ένστασης
  15. Θεσμός Πολυνίκη Αθλητή και Σωματείου
  16. Διαφημίσεις εντός αγωνιστικών χώρων
  17. Διοργανώσεις Διασυλλογικών Αγώνων
πριν διαβάσω όλα τα παραπάνω, τα μάτια μου πήγαν πρώτα στο εξής.

Όριο Προεθνικής ομάδας στα 18m : 565 για τα αγόρια , 555 για τα κορίτσια και 530 για την Ανίτα.

Όριο Προεθνικής ομάδας στα 70m : 615 για τα αγόρια , 600 για τα κορίτσια και 585 για την Ανίτα.

Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να τηλεφωνήσω, για πολλοστή φορά, στον φίλο μου Βασίλη να μάθω πότε ξεκινάνε οι προπονήσεις στο ΟΑΚΑ. (μάλλον από Δευτέρα)
Το δεύτερο πράγμα ήταν αυτό το κείμενο.
Προσπαθώ να βρω τις ελάχιστες δυνατόν λέξεις να περιγράψω τι θέλω να πω, και σίγουρα δεν τα καταφέρνω. Θέλω να τα πω όλα , να σκεφτώ τα πάντα, να τα προγραμματίσω , να τα δω να γίνονται, να ρίξω με το τόξο μου, να φωνάξω, να γκρινιάξω, να χαρώ με τις επιτυχίες, να νιώσω τους φόβους, να καλμάρω τις αγωνίες, να καθοδηγήσω, να είμαι κεντραρισμένος στους στόχους μου (ατομικούς και συλλογικούς), να περάσω την αίσθηση ότι αυτό που κάνουμε είναι μοναδικό στις στιγμές του, να πεισμώσω για τα δύσκολα, να χαρώ γιατί είμαι τυχερός σε αυτό που κάνω με αυτούς που το κάνω, να πάμε στο επόμενο επίπεδο...
Κάθε σκέψη πνίγεται από την ανυπομονησία για την επόμενη.
Τσεκάρω τα προηγούμενα post. Επίκαιρα και διαχρονικά την ίδια στιγμή. Classic.
  • Τα λόγια δε σημαίνουν απολύτως τίποτα αν δεν τα υποστηρίξουμε με σκληρή δουλειά.
  • Ρίξε το καλύτερο που μπορείς εδώ και τώρα με αυτές τις συνθήκες.
  • The more clearly you know what you want, the better prepared you will be to accomplish it.
Το μυαλό μου κάνει zoom. Όλα όσα διάβασα σβήνουν. Χάσιμο χρόνου.
It's all part of the game. Μου αρέσει το παιχνίδι και το παίζω με όποιους κανόνες υπάρχουν και ξέρω (ή θέλω) ότι αυτό γουστάρετε και εσείς.
Ένα πράγμα μόνο θέλω να ρωτήσω τον καθένα ξεχωριστά :

Πότε θα ρίξεις με το τόξο σου ?

4 σχόλια:

  1. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ,ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ......ΤΗΝ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ,ΤΗΝ ΣΥΓΧΥΣΗ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΕΓΩ ΤΟ ΤΟΞΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΛΦΕΣ ΨΥΧΕΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΡΙΣΗ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΕ WWW.AOSTOXOSBLOGSPOT.COM ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ...Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ....ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΤΟΞΟ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΙ ΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσα διαφορετικά συναισθήματα μπορεί να νιώθει ένας άνθρωπος την ίδια στιγμή?

    ΜΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΑΠΟ...

    ...Ανυπομονησία για το πότε θα μπορέσω να ξαναμπώ στην αγαπημένη μου απογευμετινή ρουτίνα, να γίνω ένα με το αγαπημένο μου τόξο(έχουμε περάσει πολλά μαζί), να είμαι μαζί με ανθρώπους που έχουν την ίδια τρέλα με μένα και νιώθουν τα ίδια "παράλογα"...

    ...Ζήλια που δεν μπορώ να ακολουθήσω το πρόγραμμα που θα ήθελα και πρέπει να το δω σαν απλό χόμπυ...

    ...Λύσσα να βάλω τα βέλη στο κίτρινο ας έχω να ρίξω καιρό...

    ...Αγωνία,καρδιοχτύπι και ανυπομονησία για τον αγώνα...

    ...Φόβος για το κακό νούμερο και λαχτάρα για το καλό...

    ...Προσμονή για μια επιτυχία της ομάδας συνολικά και του καθένα σας ξεχωριστά...

    Αναρωτιέμαι: πως θα καταφέρω να επιβιώσω με όλα αυτά στο κεφάλι μου?
    Ευτυχώς για όλα αυτά... υπάρχει ο φίλος μου ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑΙ!ΝΑΙ!ΝΑΙ!
    ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ Κα PRESIDENT....
    UNBELIEVABLE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν, βρήκα τι πταίει!

    Πως μπορούμε να κάνουμε προπόνηση χωρίς τον
    κατάλληλο τρόπο καταγραφής της πορείας και προόδου
    μας;

    Για να διορθωθεί η έλλειψη αυτή στέλνω στον coach
    προσχέδιο της νέας ανανεωμένης φόρμας καταγραφής
    των επιδόσεων μας μαζί με παράδειγμα συμπλήρωσης της και τον παρακαλώ να την αναρτήσει προς σχόλια και κριτική πριν ο αλλέκτωρ λαλήσει και λαλλήσουμε και εμείς μαζί του!

    Άντε και να δούμε πότε θα κάνουμε καμιά προπόνηση της ανθρωπιάς!

    Χαιρετώ σας όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή