Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Επιλογές ver.2.

Παρατηρώ τα σχόλια στο blog και νοιώθω τι θα πεί "μούγκα στη στρούγκα".

Σε ένα ανοιχτό μέσο έκφρασης, όπως είναι το blog, όποιος γράφει οτιδήποτε εκτίθεται. Όπως στην τοξοβολία.

Ένας λόγος που γράφω τόσο ανοιχτά τις σκέψεις μου, με κίνδυνο πάντοτε να παρερμηνευθούν, είναι το ότι ποτέ δεν φοβήθηκα να εκτεθώ. Δεν με αφορούν οι γνώμες όλων, μου αρκούν αυτών που σέβομαι και με αγαπούν. Για τους υπόλοιπους " δεν θα μπορέσουμε " όπως λέει και το τραγούδι.

Η παγίδα που υπάρχει σε ένα blog σαν το δικό μας, και το αναγνωρίζω, είναι οτι δεν απευθύνονται όλα τα posts σε όλους. Ο καθένας ανάλογα με τον βαθμό "δέσμευσης" που έχει με το άθλημα, μπορεί να πάρει αυτά που τον αφορούν. Το ξαναλέω, δεν είναι όλα για όλους. Επιλέγουμε.

Σήμερα θέλω να γράψω για κάτι συγκεκριμένο και ολίγον εξειδικευμένο, κάτι για τους wannabe πρωταθλητές.

Όλοι τα έχουμε πει, όλοι τα έχουμε πιστέψει. Μιλάω για τα "δεν".

Στα δύσκολα η πρώτη αντίδραση ξεκινάει με ενα μικρό "δεν". Δεν το κατάλαβα, δεν ήμουν έτοιμος, δεν πρόλαβα, δεν ήμουν συγκεντρωμένη, δεν ετοιμάστηκα, δεν...

Και μόλις βγάλουμε το βάρος απο πάνω μας, συνεχίζουμε.

Δεν μπορώ, δεν θα τα καταφέρω, δεν αντέχω, δεν πάει, δεν βγαίνει, δεν έχω το ταλέντο ..., και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό.

Και μετά πάμε σπίτι μας, δεν μιλάμε σε κανένα, δεν τρώμε, δεν μας πιάνει ύπνος, δεν μπορούμε να ηρεμήσουμε, δεν ξέρουμε τι μας φταίει.

Όποιος έχει ξαναδεί το παραπάνω έργο (ή το trailer) να συνεχίσει το διάβασμα, οι υπόλοιποι ...χαλαρά.

Όλοι όσοι στοχεύουν την κορυφή έχουν κάνει τις επιλογές τους πρίν μπούν στο γήπεδο. Για αυτούς, και μόνο αυτούς, θα ξεκαθαρίσω την θέση μου. Ολα τα παραπάνω "δεν" δεν με αφορούν σαν προπονητή, δεν με ενδιαφέρουν, δεν ασχολούμαι, δεν θέλω καν να τα ακούω. Δεν υπάρχει εύκολος δρόμος.

Το μόνο "δεν" που αξίζει είναι το " ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΩ ΠΟΤΕ".






2 σχόλια:

  1. Διαβάζω το post και σκέφτομαι...
    Άμα πιάνει ο Απόστολος τα ελαφρολαικά άσματα, τα πράγματα είναι σοβαρά!
    Μάλλον τό 'χουμε ρίξει στο τσάμικο...
    Μετά έκανα ένα μικρό πείραμα. Μέτρησα για λίγη ώρα ποσα "δεν" είπα ή σκέφτηκα.
    Δεν μου άρεσε καθόλου το νούμερο που βγήκε.Πολύ μεγάλο.
    Φαντάσου που εκτοξεύεται κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Έφερα πρόχειρα στο μυαλό μου την τελευταία.
    Δεν βγαίνω από το κλίκερ, δεν μου βγήκε το τσουφ, δεν κράτησα το μπροστινό μου χέρι,δεν βλέπω τα βέλη που πάνε, δεν είναι δυνατόν να ρίχνω 4 miss σε ένα μέτρημα...
    Είπα να δω πως θα παίξω την κασέτα ανάποδα.
    Θα έρθω πιο καλά στο κλίκερ, για να βγω πιο μαλακά στην επόμενη, να προσέξω καλύτερα το μπροστινό χέρι στο επόμενο βέλος, αυριο θα φέρω καινούργιο πρόσωπο για να βλέπω τα βέλη, μέχρι να με αγαπήσει το τσουφ θα ρίχνω και miss(ακόμα και 4 στην 30άδα)...
    Έχοντας παίξει πολλές φορές την κασέτα της ανίκανης και της άχρηστης καθώς και των αμέτρητων "δεν", μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα καλύτερα αποτελέσματα ερχόντουσαν οταν βαριόμουνα επιτελους να ασχολούμαι μαζί μου και άφηνα τα πράγματα να γίνονται.Δεν γινόταν βέβαια συνειδητά απλά κάποια στιγμή κουράζεσαι να αυτοδιαλύεσαι.
    Έχω ακούσει πολλά από τον Απόστολο όλα αυτά τα χρόνια που ρίχναμε μαζί και ένα από τα πιο σημαντικά το έχω και στη βαλίτσα μου γραμμένο περίεργα για να μην το καταλαβαίνουν οι άλλοι...
    Το κακό είναι ότι ούτε εγώ το καταλάβαινα...
    Stop trying to control everything and LET IT GO!
    Απλά ρίξε.
    Εγώ ακόμα ρίχνω με το μυαλό και αναλύω τα πάντα.
    Έτσι είχα μάθει και θέλω τον χρόνο μου να το ξεσυνηθίσω.Να νιώσω το "απλά βγες" αντί του "τράβα να βγεις". Και μετά ακόμα περισσότερο να γίνει δικό μου.

    Wannabe πρωταθλήτρια ή όχι, θέλω να πετύχω τους δικούς μου μικρούς ή μεγάλους προσωπικούς στόχους.

    Μπορεί να υπάρχουν φορές που στιγμιαία νιώθω ότι παρατάω την προσπάθεια αλλά winner ή όχι ΔΕΝ θα γίνω ποτέ quitter...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οπως λέει η παλιά Αγγλική Παροιμία:

    "We have a chief who likes chouf!"

    Αντε καλημέρα και τα λέμε το απόγευμα.

    Χρήστος

    Υ.Γ. Ναι, με λένε Brady.

    ΑπάντησηΔιαγραφή