Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Click me.


Κοιτάζω τα checklist με τους προπονητικούς στόχους μου για τους προηγούμενους τρείς μήνες, και λέω να τα μοιραστώ μαζί σας. Έχουμε και λέμε λοιπόν :

  • Βελτίωση τεχνικής
  • Αύξηση αριθμού βελών
  • Τυποποίηση τεχνικής
  • Προοδευτική μεταφορά των παραπάνω σε στόχο με πρόσωπο
  • Στοχοθέτηση με ρεαλισμό (που είμαστε και πως θα πάμε εκεί που θέλουμε)
  • Εισαγωγή σε πιό ... προχωρημένα κόλπα ( ξέρεις εσύ ! )
Oλα super, κοιμάμαι ήσυχος και σας βεβαιώνω οτι και εσείς μπορείτε να κοιμάστε ήσυχα. Τα αποτελέσματα θα μας ανταμείψουν, ξανά.

Αυτό που περιμένω να κερδίσουμε το 2011, με τοξευτικούς όρους πάντα, είναι απλό και τόσο πολύπλοκο ταυτόχρονα που μπορεί να φοβίζει στην αρχή.

Καθαρό μυαλό στο clicker.


Επαφές, προβολή, κοντρόλ, σκόπευση και ...κίτρινο.

Χωρίς δράματα, χωρίς υπερβολές, χωρίς βιασύνη, χωρίς αγωνία, χωρίς δικαιολογίες, απλά και εύκολα.

Ξέρω οτι δεν γίνεται σε μια στιγμή και πρέπει να το γνωρίζετε και εσείς , αλλά με επιμονή-υπομονή-πίστη στις ικανότητές σας και προπόνηση, θα το καταφέρετε όπως καταφέρατε τόσα και τόσα.

Κοιτάζω τα checklist με τους στόχους μου για το επόμενο εξάμηνο και θέλω να φωνάξω, ΟΥΑΟΥ. Ζούμε καταπληκτικές στιγμές ατομικά, ομαδικά, σαν παρέα, σαν φίλοι. Μακάρι να κρατήσουν για πάντα.





2 σχόλια:

  1. Η ώρα είναι 5 και με έχουν πιάσει τα διαόλια μου. Το Ξενάκι είναι άρρωστο και δεν μπορεί να κουνηθεί από το κρεβάτι και εγώ φυσικά εδώ...
    Ζηλεύω!!!!
    Θέλω να δέσω το τόξο μου, να ρίξω τα βέλη μου χωρίς πρόσωπο, να βάλω το πρόσωπο, να φάω το τόξο μου που δεν μου βγαίνει το τσουφ.. να προσπαθήσω ξανά, αυτή τη φορά βγήκε καλύτερα, να συμβιβαστώ με το γεγονός ότι δεν θα βγαίνει συνέχεια αυτό τον καιρό, να νιώσω ικανοποίηση με τα κίτρινα, να πεισμώσω με τις κακές βολές...
    Αχ αυτό το τσουφ... Το βλέπω στον ύπνο μου, το ψάχνω στα βιντεακια του u tube και προσπαθώ να το νιώσω σαν αίσθηση.ΤΟ ΘΕΛΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!
    Μου έχει γίνει έμμονη ιδέα, είναι τόσο απλό και φυσικό αλλά κάτι την τελευταία στιγμή το χαλάει.
    Εκει που λέω το'χω πάλι ξεγλυστράει.
    Ναι το καταλάβα, πρέπει να σταματήσω να μιλάω με τον εαυτό μου, έχω κουβεντιάσει τα πάντα εκείνη την ώρα του cliker, και πρέπει να το σταματήσω.
    Μου τη δίνουν οι Τριτες, οι Παρασκευές και οι Κυριακές γιατί θέλω να βρω το τσουφ...
    Μου τη δίνει και η σημερινή Τετάρτη...
    Τσουφ οσο και να κρύβεσαι θα σε ξετρυπώσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χτες έκανα κοπάνα...
    Μια μικρή ανώδυνη κοπάνα μια και είχα τακτοποιήσει το Ξενάκι.
    Ένιωσα την αίσθηση που είχα παλιά όταν ήμουν μικρή και έβγαινα κρυφά για κάποιο ραντεβού. Έτσι ακριβώς είχαν τα πράγματα και χτες...
    Είχα πραγματικά ραντεβου, Ραντεβού με το Τσουφ!!!
    Μου είχε λείψει τόσο και δεν μπορούσα να περιμένω μέχρι το Σάββατο. Έπρεπε να το δω επειγόντως.
    Όταν έφτασα στο γήπεδο η ανυπονησία με πλυμμήρησε. Ηρθε και ο Γιώργος με τα δελτία του να με καθυστερίσει... Του αφησα τα χαρτιά και του είπα "Συμπληρωσέ τα, εγώ πάω να ρίξω". Χώθηκα στην τελευταία κενή θέση, δίπλα στο Ανιτάκι. Και περίμενα να έρθει.
    Ο Χρήστος γέλασε από μακριά και είπε:"Τσουφ, ε?"
    Και σκέφτηκα μέσα μου τα λόγια του Απόστολου για τους φίλους και τις παρέες. Μια ομάδα που καταλαβαίνει ο ένας τον άλλον ψάχνοντας το δικό του τσουφ.
    Απόλαυσα τα λίγα μου βελάκια όσο τίποτα χτες.
    Έριξα και με το Ανιτάκι που είχα πολύ καιρό. Το τσουφ πηγαινοερχόταν γεμίζοντάς με ικανοποίηση όταν ήταν εκεί και πείσμα όταν έφευγε.
    Κάπως έτσι πρέπει να νιώθουν οι άντρες όταν κυνηγάμε μια γυναίκα και αυτή τους κάνει κόλπα...
    Όσο το κυνηγάς τόσο φεύγει, ξεγλυστράει...
    Πρέπει μάλλον να δημιουργήσεις τις προυποθέσεις, να πιστέψεις σ' αυτό, να πιστέψεις ότι μόνο μ' αυτό θέλεις να είσαι. Και κάποια στιγμή θα γίνει συνήθεια.
    Όχι από αυτές τις βαρετες συνήθειες αλλά μια αναγκαιότητα στην καθημερινότητα σου. Στην ΚΑΘΕ σου βολή. Και άν κάποια στιγμή φύγει θα το φέρνεις αστραπιαία πίσω.
    Τσουφ σου υπόσχομαι ότι θα γίνεις η συνήθεια μου, ο αχώριστος σύντροφός μου. Θα σου αποδείξω ότι έτσι πρέπει να ειναι τα πράγματα. Θέλω λίγο χρόνο...
    Τα λέμε αύριο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή