Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

The sound of silence.




Σαν αθλητής είχα να συνομιλώ μόνο με τον ευατό μου, να έχω υπό έλεγχο τις σκέψεις μου και να ανησυχώ μόνο για τα δικά μου "συναισθηματικό-ψυχολογικό" τερτίπια (που με την κατάλληλη προπόνηση ήταν σχεδόν πάντα υπό έλεγχο).

Σαν προπονητής η κλίμακα των πραγμάτων εδώ και πολλά χρόνια έχει αλλάξει, γιγαντώθηκε. Μιλάω με όλους, ακούω και βλέπω τα πάντα, αναγνωρίζω τις διαφορετικές συναισθηματικές καταστάσεις, προσαρμόζομαι στα διαφορετικά επίπεδα ικανοτήτων του καθένα, αλλάζω συνεχώς ρόλους (φιλικός, αυστηρός, απότομος, παρεούλα...), η κάθε προπόνηση είναι μάθημα ζωής. Τα όσα έκανα σαν αθλητής είναι παιχνιδάκι σε σχέση με αυτά που κάνω σαν προπονητής. Αλλά γουστάρω. Την κάθε προπόνηση την βλέπω με φρέσκια ματιά. Με ενδιαφέρει, θέλω να μάθω, να γίνω καλύτερος. Είναι πρόκληση και ζω για τις προκλήσεις. Διαβάζω οτιδήποτε έχει σχέση με την τοξοβολία, συζητώ με αυτούς που ξέρουν, ζητάω την βοήθεια σε οτιδήποτε δεν μπορώ να αντιμετωπίσω Δεν βλέπω την τοξοβολία σαν κάτι που γίνεται τρεις φορές την εβδομάδα και μετά κλείνω τον διακόπτη. Είναι πάντα στην περιφερειακή μου προσοχή, είναι μέρος του χαρακτήρα μου. Αυτά που ζω και αντιμετωπίζω είναι μαθήματα ζωής που δύσκολα σου προσφέρονται στον "έξω κόσμο" και θέλω να τα απολάυσω όσο γίνεται περισσότερο.

Όλες αυτές τις μέρες από το προηγούμενο post, είμαι συνεχώς εδώ. Τι γράφτηκε, από ποιόν, τι ώρα, με ποια αφορμή. Όλα αυτά τα συνδυάζω με αυτά που γίνονται στην προπόνηση και αναλόγως... αποφασίζω εάν και τι θα γράψω.

Όλα πάνε καλά. Ο καθένας σας ξεχωριστά είναι μέσα στους προπονητικούς μου στόχους που έχω βάλει. Τα λόγια δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την δουλειά που γίνεται από όλους. Δεν ανησυχώ αυτή την περίοδο. Δεν θέλω να προσθέσω τίποτα περισσότερο σε αυτά που ήδη λέμε στην προπόνηση.

Μερικές φορές η σιωπή ακούγεται δυνατότερα.


13 σχόλια:

  1. Σημερα ηταν μια καλη ημερα ωραια προπονηση αισθανομουνα τον αποστολο να μας παρακολουθει λιγο διαφορετικα γυρισα σπιτι τραγουδωντας και μπηκα στο μπλογκ ,περιμενα κατι να διαβασω, κατι μου ελεγε οτι κατι εχει να μας πει.Αυτο που διαβασα μου αρεσε παλι μου αγγιξε κατι που δεν μπορω να εκφρασω με λογια.Απλα καληνυχτα και για αλλη μια φορα αισθανομαι καλα με αυτο που κανω και με καλη παρεα.Ο φυλακας αγγελος ειναι παντα εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mενω στην αρχικη φραση σου που για μενα ειναι εντυπωσιακη!''...συναισθηματικο-ψυχολογικα τερτιπια που με την καταλληλη προπονηση ηταν σχεδον παντα υπο ελεγχο.''
    Για μενα Αποστολε αυτος ειναι η τελικη κατακτηση,η δικια μου Ιθακη.Μεσα απο την τοξοβολια, τις προπονησεις, τους αγωνες, την σκληρη ψυχοσωματικη καταπονηση (και το εννοω-δεν ειναι υπερβολη)αυτο που αποζητω ειναι κατι περα απο τα κιτρινα, τα μεταλια, τις επιβραβευσεις.
    Ειναι ο αυτοελεγχος, η αυτοπειθαρχια,η κατανικηση του φοβου μπροστα στη μαχη, οι προσωπικες μου υπερβασεις.
    Ολα αυτα πρεπει να κατακτηθουν μεσα απο την συνεχη προπονηση.Δεν υπαρχει αλλος δρομος.
    Και το πιο ωραιο ειναι οτι απο ενα σημειο και μετα, η περαιτερω βελτιωση δεν απαιτει καν τοξο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπηκα να ξαναδιαβασω το «the sound of silence»ηθελα να το δω με φρεσκο ματι σημερα.Λαμπη ολοι κατι ψαχνουμε μεσα απο αυτο που κανουμε.Το πρωτογνωρο για μενα ειναι αυτη η πιεση,η ταχυκαρδια,η εκρηξη αδρεναλινης που αισθανομαι μεσα μου που ειναι επιπονη και ομως μου αρεσει και ψαχνω τροπο να τα τιθασεψω ολα αυτα και να κανω το καλυτερο που μπορω και η απογοητευση οταν δεν τα καταφερνω και παλι προσπαθεια και πολλες φορες να χανω τον ελεγχο και να
    μην καταλαβαινω τι γινεται αν ολα αυτα δεν ειναι προκληση τοτε τι ειναι; Στη μεχρι τωρα ζωη μου οτι ηθελα επεφτα με τα μουτρα και πολλη δουλεια και το επαιρνα.... Ο αθλητισμος ειναι κατι αλλο;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδακια μικρα και μεγαλα μας ευχομαι να περασουμε πολυ καλα αυτο το πολυ ενδιαφερον σαβατοκυριακο! SUPER! Καληνυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανυπομονησία για αύριο και ακόμα μεγαλύτερη για την Κυριακή.
    Επιτέλους ένας αγώνας!!!
    Με κέφι και διάθεση και το πιο σημαντικό:
    Είμαστε ΟΜΑΔΑ... και αυτό δεν είναι κάτι δεδομένο.

    Καλή διασκέδαση σε όλους... και ελπίζω να εγκαινιάσουμε άμεσα αυτή την τραπεζαρία του Λάμπη πριν την καταστρέψει ο Γιώργος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι 23.30 και οπως συμβαινει πριν απο καθε αγωνα δυσκολευομαι να κοιμηθω. Ειμαι αισοδοξος για αυριο και το ιδιο ελπιζω για ολους σας.
    Και μη φοβαστε, αν ολα πανε κατα διαολου, η τραπεζαρια του Λαμπη προσφερεται και για καφε της παρηγοριας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατι βλεπω μονο σχολια απο τους 3 συνηθεις βαρεμενους;
    Που κρυβεστε οι υπολοιποι;
    Οπου και να κρυβεστε ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΥΧΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ: Ο ΜΟΡΦΕΑΣ ΞΕΧΝΑΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΠΡΙΝ ΤΩΝ ΑΓΩΝΑ,ΤΣΕΚΑΡΑ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΗΝ ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΘΕΣΗ, ΕΤΟΙΜΑΣΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΕ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΣΕΙΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.
    ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΜΟΝΟ 4 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ.
    ΕΧΩ ΑΠΛΩΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΤΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΤΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ ΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ.
    ΚΑΝΩ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΡΙΑΝΟ ΑΓΩΝΑ,ΝΙΩΘΩ ΕΝΑ ΣΦΙΞΙΜΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΠΑΛΙΑ ΕΛΕΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΡΗ ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΩΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΒΑΡΔΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ;
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΦΙΓΓΕΙ, ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, Η ΣΚΛΗΡΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑΜΕΙΟ, ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΣΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΤΑ Γ.... ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΩ Η ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑΥΤΟΧΡΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΩ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ.
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟ ΠΛΑΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    Υ.Γ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΗΣΥΧΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΓΩΝΤΕ ΣΑΝ ΦΩΝΕΣ, ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ.


    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΤΟ 270!ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΚΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ,ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟ 100% ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΒΕΛΟΣ! ΤΟ ΝΑ ΠΕΙΣ "ΜΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΑΡΓΩ ΛΙΓΟ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΙΚΕΡ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΡΙΞΑ ΕΤΣΙ" ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ.ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ. 'ΟΧΙ! ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΩ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΔΩΣΑ ΤΟΝ ΚΑΛΤΕΡΟ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟ, ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΠΑ "ΣΤΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΒΟΛΗ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ ΟΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ" ΌΧΙ ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ 100%...

    ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡEI ΚΑΙ ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ:
    ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΙΤΑΚΙ!!!

    Υ.Γ. ΑΥΡΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΝΝΙΤΑΚΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ετσι απλά...
    Γιατί η ζωή είναι απλή και είμαστε αξεπέραστη στο να την κάνουμε περίπλοκη.
    Αύριο θα περάσουμε όλοι πάρα μα πάρα πολύ καλά...
    Μπράβο Ανιτάρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. SUPER ANITA!!!
    Το ξεραμε οτι μια μερα θα μας βαλεις τα γυαλια αλλα ειλικρινα δεν περιμενα τοσο συντομα!
    Και για μενα ηταν ενας ωραιος αγωνας αλλα σε αντιθεση με σενα ηταν πανω απο ενα τα βελη οπου ενοιωσα οτι μπορουσα κατι παραπανω...
    Υπομονη. Οταν μεγαλωσω θα ριχνω σαν την Ανιτα!
    Αυριο eliminations και ομαδικο!Βασιλη εχουμε αποδειξει στους εαυτους μας οτι μπορουμε.
    Ανυπομονω και αισιοδοξω!
    Καλη δυναμη σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!! ΤΟ ΑΝΙΤΑΚΙ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ!!! ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΗΜΕΡΑ! ΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΜΗΝΑ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ!

    ΑΠΟΣΤΟΛΕ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!

    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή