Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Που είσαι ?





Τα πράγματα που δεν καταλαβαίνουμε είναι συνήθως ή πολύ μεγάλα ή πολύ μικρά. Οτιδήποτε ξεπερνάει τα "μεγέθη αναφοράς" της καθημερινότητας και των συνηθειών μας δεν είναι κατανοητό, δεν το βλέπουμε.

Το απόγευμα καθώς διάβαζα στις κερκίδες του κολυμβητηρίου, μου έσκασε. Μπαμ !!! Τόσο προφανές και δεν το έβλεπα τόσο καιρό ?

Αυτό που ακούμε στον αθλητισμό σαν συμβουλή ή οδηγία για να μπορέσουμε να συγκεντρωθούμε είναι κάτι σαν " μείνε στο τώρα, η στιγμή είναι τώρα, συγκεντρώσου στο τώρα... " και ένα σωρό ακόμα προσδιορισμούς σχετικά με τον χρόνο. Στην καριέρα μου σαν αθλητής όλες οι προπονητικές οδηγίες που έπαιρνα είχαν σχέση μόνο με το χρόνο. Πολλές φορές και εγώ έχω ζητήσει από αθλητές μου κάτι σαν το "μείνε στο εδώ και τώρα". Όλες οι οδηγίες έχουν μέχρι σήμερα σαν σημείο αναφοράς το "τώρα", ποτέ το "εδώ".

ΕΔΩ ???

Το ΕΔΩ μπορούμε να το προσδιορίσουμε με τον χώρο που βρισκόμαστε, τις συνθήκες που επικρατούν, τους συναθλητές που μας περιτριγυρίζουν, τα "παιχνίδια" χαρακτήρων και ρόλων που παίζονται στο γήπεδο (κάθε αθλητής παίζει ένα τέτοιο παιχνίδι, περισσότερα σε άλλο post) , που καθόμαστε, που είναι οι στόχοι, που είναι η γραμμή βολής, που είναι οι βαλίτσες μας, τις κλιματικές συνθήκες, πόσα βήματα είναι μέχρι τη γραμμή βολής, που έχουμε παρκάρει...

Τις τελευταίες τρεις ώρες ανακαλώ τις εμπειρίες μου, τις γνώσεις μου (από αρκετά γνωστικά πεδία), οργανώνω τις σκέψεις μου, ελέγχω τους συλλογισμούς μου και τους συγκρίνω με γεγονότα. Διαλέγω προσεκτικά τις λέξεις μου και... voila :


Δίνοντας προσοχή στο ΕΔΩ
και
παρατηρώντας όλες τις λεπτομέρειες που το περιγράφουν,
είναι ο
πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος
να "φτάσουμε" στο
ΤΩΡΑ.


Πού είναι οι "πυραμίδες" της αυριανής προπόνησης?


10 σχόλια:

  1. Διαβαζοντας το σημερινο post αισθανθηκα λιγο περιεργα γιατι παντα μου ελεγες π.χ. κανε το καλυτερο που μπορεις εδω και τωρα ή στον αγωνα κανε οτι κανεις στη προπονηση εδω και τωρα το ΕΔΩ οπου ειμαι σε οποια θεση σε οποιο χωρο με οποιες συνθηκες και τωρα οχι χτες ουτε αυριο ουτε σε 1ωρα ΤΩΡΑ. Το εχω κατανοησει;;;;;;Σ´αυτο αναφερεσαι στο post?? Το εδω σε παει γρηγορα στο τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτο το post ειναι αποτελεσμα ενός προβληματισμού μου με αφορμή την president. Ολοι προσπαθούν να συγκεντρωθούν αλλά μερικές στιγμές δεν ξέρουν το πως... και το ποιό σημαντικό δεν μπορούν να συγκεντρωθούν όταν χρειάζεται.

    Αυτο που γραφω παραπάνω ειναι μια τεχνική απλή και αποτελεσματική και που θα σας την αναλύσω από κοντά.

    Παρατηρώντας το περιβάλλον γύρω σου (ΕΔΩ) είναι ενας καλός τρόπος για να αρχίσει να συγκεντρώνετε το μυαλό. Οταν το μυαλό συγκεντρωθεί, υπάρχει μόνο το ΤΩΡΑ.

    Άλλωστε και στην ατάκα "εδω και τώρα" το ΕΔΩ προηγείται του ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΗΠΩΣ ΧΡΙΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ, ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ; ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ , ΔΗΛ ΑΠΛΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ.
    ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αποστολε τι αλλο χρειαζεται ενας ανθρωπος με το δικο μας βαρεμα για να περνα καλα; εγω μονο αυτο να ριχνω και να γουσταρω χωρις πολλα - πολλα ποια ειμαι γιατι πως που για ποιον τι θα πουν οι αλλοι ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ !!!!!!! επιτελους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αποφασισα επιτελους να αλλαξω χορδη!
    Αποτελεσμα:
    Μετρημα με την παλια χορδη : 252
    Μετρημα με τη νεα: 272
    ΝΑ ΤΙ ΕΦΤΑΙΓΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    Ζουμε ιστορικες στιγμες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Finally...another comment! I thought everybody was busy trying to figure out what the Guardian meant... However... what suits Lambis most is whatever WHITESNAKE used to sing...
    "here I go again..."
    MADMAN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν θέλω να τονίσω πως εδώ και τώρα περνάμε καλά!
    Η κάθε μας προπόνηση είναι σκέτη απόλαυση.Την απολαμβάνω εδώ και τώρα και περιμένω την επόμενη με ανυπομονησία (που η άτιμη δεν έρχεται εδω και τώρα)
    Νιώθω μια απίστευτη αίσθηση εδω και τώρα και θέλω να μυρίσω 70 μέτρα!!!(όχι τώρα, όταν έρθει η ώρα...)
    Θέλω να ρίχνω συνέχεια...
    Τώρα που καρδαμώσαμε με τις πίτσες του Βασίλη, είστε για μια βραδυνή προπόνηση?

    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

    Y.Γ.1
    Μαρθάκι έχουμε να γράψουμε ώρες. Θα σου πάρω έναν μετρητή να τις μετράς, τις ώρες όχι τις βολές...(χι,χι)
    Υ.Γ.2
    Ορέστη δεν σκεφτόμαστε μόνο, ρίχνουμε, τρώμε πίτσες, ακουμε coaching after eight... Έχασες σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I can imagine...however...I had to drop to the hospital a very good friend of mine because he broke his ankle...
    and trust me...even though I was on duty on Wednesday, I was looking forward to coming...
    until next time amigos...
    MADMAN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κυριλοβα αυτην την ωρα εγω κοιμαμαι για να ειμαι φρεσκια για την προπονηση ξυπνια μενω μονο παραμονη του αγωνα και επομενη ανεξαρτητου αποτελεσματος λογω υπερεντασης.Ειδικα μετα τις πιτσες και μιας καλης προπονησης και καλη παρεα σαν πουλακι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή