Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Στιγμές...







720p HD


4 σχόλια:

  1. Πω πω καλα που άφησα τα 2 γλυκά πίσω δεν ήξερα ότι μας τραβούσες... Δόξα το Θεό!!! Απο τέτοιες στιγμές είμαστε γεμάτοι! 5 χρόνια full!!! Πόσες στιγμές άντε Κυριακή βράδυ πάλι συγκινήθηκα.. Σε 1.5 δευτερόλεπτο μπορει να μην προλαβαίνω να σημαδεψω αλλα πέρασαν χιλιάδες στιγμές αν είναι δυνατόν! Απο Βριλήσσια Γερακα δεκελεια ελληνικό ΟΑΚΑ αποθήκη πικερμι Κέρκυρα ασε να σταματήσω.. Καληνύχτα σε όλους!! Τα λέμε προπόνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρθα δεν παίζεσαι στους χρόνους αντίδρασης, στο πενταλεπτό που ανέβηκε το βίντεο έκανες comment. Respect !!!
    Και ναι, οι στιγμές είναι πολλές, και πραγματικά χαίρομαι για αυτές και όλες αυτές που έρχονται. Καλά να είμαστε στη υγεία μας, και θα περνάμε super για πολύ καιρό ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βλέπω είμαστε 2 μέσα κάποια στιγμή 3. Ε!!!!!!! Εγω πάντως τους έχω βάλει για ύπνο το μόνο που ακούγεται είναι το τσικ τσικ απο τις φλογες Του τζακιου μου με έχει συνεπαρει αυτη η γλυκιά θαλπωρή με ένα γλυκόπιοτο χειροποίητο σταφύλι στο χέρι και στιγμές....... ευτυχιας και νοερη μπροστοτζακι προπόνηση. Δοκιμάστε οποίος ενδιαφέρεται super!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, μου λείψατε όλοι και το τόξο μου επίσης...
    Ελπίζω να μοιραστούμε πολλές τέτοιες στιγμές ακόμα και ελπίζω να τα πούμε τη Δευτέρα από κοντά...
    Καλό Σ/Κ!!!
    (από την Μαρία με τους χειρότερους χρόνους αντίδρασης!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή