Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Καλή Αρχή.


Όταν ο "μαθητής" είναι έτοιμος, τότε βρίσκεται και ο "δάσκαλος".

Πώς δουλεύει ακριβώς αυτό δεν γνωρίζω, αλλά όλοι αυτοί οι σοφοί άνθρωποι στη Άπω Ανατολή κάτι ξέρουν για να το λένε.

Αυτό όμως που εγώ ξέρω είναι ότι η αμοιβαία εμπιστοσύνη , η "χημεία" με τον προπονητή, η διάθεση να γίνεις καλύτερη χωρίς να σε φοβίζει η προσπάθεια που χρειάζεται, καθώς και ο στόχος να κάνεις κάτι περισσότερο από αυτό που έχεις ήδη κάνει (να βγεις δηλαδή έξω από το comfort zone σου), οδηγούν στις επιτυχίες.


Μπράβο Γωγώ.

(Και από το νέο έτος στο βάθρο με πράσινο μπλουζάκι...)






Attitude determines altitude.


5 σχόλια:

  1. Μπράβο Γωγώ!! Το λάδι όμως σου παει καλύτερα είναι πιο κοντά στα χρώματα σου..... Κόκκινο μαλλί κτλ.....όπως και να χει πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απόστολε,"δάσκαλε", με ότι έγραψες με "κάλυψες", όπως το συνηθίζεις άλλωστε. Δεν είμαι άτομο που λέει πολλά. Θα πω μόνο πως μου δίνεις την ευκαιρία να πραγματοποιήσω τελικώς αυτό το "πονεμένο" πάθος μου, σταθερά και σίγουρα. Μέτρο δεν έχω, αλλά είμαι σίγουρη πως εσύ, θα καταφέρεις να με ορειοθετήσεις με ασφάλεια. (είχα "δει" πως δούλευες όταν πρωτοξεκίνησα στο "Ολυμπιακο". Από τότε, εγω, ήξερα τι ήθελα ....)

    Πιστεύω στην ομαδική δουλειά όλων των παιδιών με τα πράσσινα (λαδι) μπλουζάκια. Εγω ήμουν εκείνη που είχα προτείνει το πορτοκαλί χρώμα. Το λαδί όμως είναι πράγματι το ένα από τ΄ αγαπημένα μου Μάρθουλα, το άλλο είναι το κόκκινο :-).
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή Γωγώ!!! Με το καλό το λαδί!!!
    Εγώ πάντως κοκκινομάλλα δεν γίνομαι, να ξέρετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχα .... μείνε όπως είσαι. Κράτα την ξανθιά, πλούσια κόμη σου.... Ειναι .... τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γωγώ μην ασχολείσαι με τη χρωματολογία...αυτό που σε πάει μπροστά είναι το πάθος σου!
    Όσο αυτό θα υπάρχει, θα ανεβαίνεις όλο και πιό ψηλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή